Ostateczna wersja amerykańskiego filmu dokumentalnego w reżyserii Petera Josepha. Produkcja składa się z trzech części:
The Greatest Story Ever Told – poświęcona podstawom religii chrześcijańskiej, którą porównuje z kultami solarnymi, Horusem, wierzeniami nordyckimi, astrologią.
All the World's a Stage – analizuje fakty na temat zamachów 9/11, próbując udowodnić, że za zamachami stoi rząd Stanów Zjednoczonych, który stara się zatuszować wszystkie informacje związane z tymi wydarzeniami. Autorzy filmu przytaczają na dowód tej tezy szereg argumentów, m.in. uderzenie samolotów w WTC, które zostały zaprojektowane tak aby wytrzymać uderzenia nawet kilku tego typu samolotów z każdej strony budynku. W filmie zaprezentowano wywiad z konstruktorem WTC i eksperymenty z paleniem się termitu służącego do wyburzania budynków, itp. Podano w wątpliwość dziwne zniknięcie prawie całości samolotu, który rozbił się o Pentagon i nie zniszczył nawet trawnika, oraz wiele innych informacji, które zostały przemilczane w mediach. Podobnie samolot w Shanksville, po którym została tylko dziura w ziemi. Na dowód prezentowano informacje specjalistów, świadków zdarzeń oraz materiały wideo. Podobne poglądy zostały szerzej omówione w innym filmie pt. 11 września: niewygodne fakty (Loose Change).
Don't Mind the Men Behind the Curtain – przedstawia tezę głoszącą, iż świat w znaczącym stopniu kontrolowany jest przez oligarchie finansowe, które dążą do powstania rządu światowego i absolutnej kontroli jednostki. Cel ma zostać osiągnięty za pomocą najnowszych zdobyczy techniki i medialnej kampanii strachu. Ostatecznie ma to doprowadzić do wszczepienia ludziom chipów RFID.