Co mają ze sobą wspólnego duchy i UFO?
Duchy ukazują się nie tylko na cmentarzach... |
Jeśli przeczytałeś wiele książek traktujących o UFO (ja mam takich około 275) i świecie duchów (mam ich koło 50), to wtedy bardzo trudno jest rozróżnić obydwa zjawiska. Wydają się być niemalże identyczne: te same niesamowite doświadczenia, jednakże jedne wydają się mieć podłoże religijne, inne zaś mają charakter "innoświatowy".
Duchy nie ukazują się tylko na cmentarzyskach lub w nawiedzonych domach, niektóre z nich widuje się też na ulicach, w świetle dnia, a nawet ukazują się w oknach i w lustrach. Załoganci UFO lub istoty pozaziemskie robią to samo!
Istotnie, jedne stworzenia są widywane w pobliżu pojazdów pozaziemskich, inne nie. Sprawa Andreassonów (kontrowersyjny przypadek uprowadzenia przez UFO) i inne paranormalne obserwacje poczynione w porze nocnej mają miejsce zarówno w przypadku duchów, jak i obcych. Niektóre duchy tylko się przemieszczają lub przechodzą przez ściany, drzwi i okna. Więc są "obcymi".
W miejscowości, w której mieszkam, 15 kilometrów za miastem znajduje się cmentarz, jednak tutejszy folklor mówi, że "duchy na cmentarzu są rzadko widywane, częściej widuje się je w lipcu w mieście"!.
Dlaczego tak? Czy duchy pojawiają się, gdzie tylko zechcą? Czy UFO mają jakieś powiązania z cmentarzami? Zapytaj Johna Keela. Twierdzi on, że jeśli latem w środę znajdziesz się blisko cmentarza, albo też znajdziesz się tam w inny dzień między 20:00 a 24:00, masz większą szansę ujrzenia latającego spodka! Opowiada też wielokrotnie, że zarówno on jak i inni sami tego doświadczyli. Czy więc te dwa różne zjawiska, UFO i duchy, mają ze sobą coś wspólnego? Nie wiem, aczkolwiek przyznam, iż zastanawia mnie to.
Obcy i duchy mają tą samą własność ukazywania się wielokrotne w tych samych miejscach. Dlaczego? Tego też nie wiem. Nie znalazłem jakichś precyzyjnych odpowiedzi na tą zagadkę. Gdy przeczytasz książkę Keela "Mysterious beings", jej lektura sprawi, że zaczniesz się zastanawiać, co tak na prawdę dzieje się na naszej planecie.
Tak samo wygląda sprawa duchów i Ufonautów... czy oni nam pomagają, czy są oszustami? Czy naprawdę są przybyszami z innego wymiaru lub innego planu istnienia?
Czytając książkę Johna Keela, byłem zdumiony tym, jak wiele rzeczy dzieje się na naszej małej planecie. Zarówno istoty pozaziemskie jak i duchy wydają się istnieć w tym samym wymiarze, co my. Wierzę, że musi istnieć jakaś moc lub siła, która nas pilnuje i może też naśmiewa się z nas, gdy obserwujemy i badamy mrówki i inne owady. Świat owadów postrzega nas jako olbrzymów lub tytanów obdarzonych boskimi zdolnościami, które mogą zgnieść owada jednym tylko ruchem stopy lub ręki; ów świat może jednak także nie dostrzegać naszego istnienia.
Trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, tsunami, huragany i tornada, to wszystko wydaje się być kierowane boską ręką, lub przynajmniej wydają się być "niezapobiegalne lub chronione przez nią". Być może nie jesteśmy w tak szczęśliwym położeniu, jak owady.
Art Champoux, UFOdigest.com
Tłumaczenie: Ivellios
Kopiowanie i umieszczanie naszych treści na łamach innych serwisów jest dozwolone na zasadach opisanych w licencji.
Komentarze · Dodaj komentarz
RdStein
(2008-05-26 19:00:39)
| 👮 raport
Przemawiający artykuł, ciekawe, są te same podobieństwa, może oba to jedno i to samo?
Nie wiemy, co potrafią - duchy nie są cielesnymi istotami - może iluzją? Bardzo trudna zagadka, hipotezę też trudno wysunąć..
| Odpowiedz
Qwertyou
(2008-07-15 15:01:21)
| 👮 raport
Oczywiście że UFO i duchy to to samo, a przechodząc przez ściany mogą dzięki swojej szatańsko zaawansowanej urządzeniom, umożliwiają im to urządzenia generujące gigantyczne pole magnetyczne o nierytmicznych pulsacjach co powoduje przełączanie się obiektu materialnego we wzór energetyczny, jednak zostaje przełączone wszystko w zasięgu tego pola a więc niektórzy czasem relacjonowali jak na ich oczach woda wylała się z akwarium przez ścianki (no cóż po prostu jakiś ufol odwiedzając mieszkanie gdzieś obok w celu odessania energii życiowej niechcący zahaczył polem magnetycznym o owo akwarium które po prostu zostało przełączone w tryb energetyczny a jednocześnie pole działało tylko z boku więc część wody nie została przełączona i po prostu się wylała. Najgorsze jest że UFO podszywa się nie tylko pod duchy ale także pod diabły a nawet pod ,matki boskie (w Fatimie) albo Jezusa który objawia się zaślepionym wiarą wiernym. Oczywiście te działania nie są bezsensowne a iście szatańskie. Większość ufoli jest od nas wielokrotnie inteligentniejsza, nic dziwnego że robią z nami co chcą. Odrazu przytoczę tutaj sprawę Andersonów, z tego co czytałem wiem że owa ekipa ufoli wleciała właśnie przez ścianę co dowodzi możliwości technicznych ufoli. Owe ludziki o ile dobrze pamiętam miały około 1,20 m wzrostu. Zgodnie z równaniami grawitacyjnymi te ludziki o niezbyt pokaźnym wzroście miały inteligencję większą od człowieka o około 200 razy. Czyli jesteśmy przy nich tak inteligentni jak nasz pies przy nas, nic dziwnego że robią z nami co chcą. I oczywiście odstawili wtedy standardową szopkę żebyśmy myśleli że kosmici są dobrzy, a tak naprawdę to nas mordują i odsysają z nas energię życiową, robią na nas eksperymenty, stosują nasze dusze jako A.I. do swoich wechikułów i robotów (przecież diabeł czyha na nasze dusze). Miałbym również prośbę do admina żeby na górze strony zamiast tej żabowatej twarzy z wielkimi oczami umieścić lepiej twarz Dawida Copperfielda, bo tak naprawdę większość ufoli wygląda jak on albo dosyć podobnie, a jeżeli nie twarz Dawida Copperfielda to przynajmniej jakiś spodek UFO bo tak naprawdę ta żabowata twarz z wielkimi oczami jest po prostu maską którą ufole ubierają podczas porwań (chcą żebyśmy myśleli że tak wyglądają). Należy odnotować fakt że sztuczki Dawida Copperfielda to czasem przegięcie i nie są wykonywalne bez użycia bardzo zaawansowanych technalogii. Czy Criss Angel nie jest podobny do Dawida Copperfielda? Widać ufole zachęceni otępieniem ludzi pozwalają sobie na coraz większe cuda. Na jednym filmiku widziałem jak Criss Angel przenika przez szybę już bez żadnych kartek naklejanych na szybę i lewituje na świeżym powietrzu na oczach tłumów w miejscach gdzie zastosowanie jakichkolwiek linek jest po prostu wykluczone.
| Odpowiedz
IteratorZX81
(2008-08-13 01:11:35)
📧 pw | 👮 raport
No niestety, Qwertycośtam nie masz racji. Myślisz że kosmici są źli? No to sam szatan jesteś. Co do zaawansowanych urządzeń, to bardzo prawdopodobne co mówisz, ale... No właśnie jest kilka "ale". Po pierwsze gdyby kosmici chcieli nas wymordować już dawno by to zrobili (przy tej ich technice...) Dwa: No niestety to nie maska. Czytałem o jednym gostku, który podczas porwania, chociaż ja wolę termin "wzięcie" nie tylko nie przestraszył się obcych (którymi byli standardowi szaracy, czyli "żabowate twarze" jak mówisz), ale wręcz zaczął z nimi regularną bójkę. Ciągał ich za łby. Gdyby któryś miał jakąś maskę, to by mu odpadła. Trzecia sprawa... Objawienia. No cóż, ludzie są jacy są (terroryzm, wojny, itd, itp) i trzeba nam pomóc. Nie wytrzymamy bez pomocy z zewnątrz. I właśnie to mają na celu objawienia. Wierzącym pod postaciami religijnymi, nie wierzącym - pod prawdziwą ICH postacią. Niestety niektórzy wręcz zieją ksenofobią (choć tutaj powinienem napisać alienfobią) i nie wiedzą, nie potrafią odróżnić kto tu jest NAPRAWDĘ zły...
| Odpowiedz
Marek Tytus
(2008-09-16 06:13:26)
| 👮 raport
Duchy i UFO łączy jedno i to samo; istnieją wyłącznie w wyobraźni tego, kto ich widzi. Gdy idziesz o północy cmentarzem spodziewasz się 'czegoś'. Ale nie ducha. Bo duch kojarzy Ci się z duszkiem Kacprem z kreskówki, tym jak w przedszkolu przebrałeś się za niego. A ufok? Toć to groza... Czasy się zmieniają, strach w ludziach pozostaje, ale drzewiej ludzie wiedźm się bali, demonów, czy strasznego M'Bekiego
"Qwertyuo" napisał:
Zgodnie z równaniami grawitacyjnymi te ludziki o niezbyt pokaźnym wzroście miały inteligencję większą od człowieka o około 200 razy. Czyli jesteśmy przy nich tak inteligentni jak nasz pies przy nas, nic dziwnego że robią z nami co chcą.
Ten kto zatem wpadł na te przemyśliwania? Aby rozszyfrować ufoków 200x inteligentniejszych od nas trzeba być 200x inteligentniejszym od ludzi. Zatem autor tych mecyi sam jest ufokiem...
"Iterator" napisał:
Czytałem o jednym gostku, który podczas porwania, chociaż ja wolę termin "wzięcie" nie tylko nie przestraszył się obcych (którymi byli standardowi szaracy, czyli "żabowate twarze" jak mówisz), ale wręcz zaczął z nimi regularną bójkę.
A ja o babce co jednego szaraczka udusiła... miała zły humor.
| Odpowiedz
hunter22
(2008-09-16 09:16:53)
| 👮 raport
marek duchy istnieją a ufo i duchy to dwie różne sprawy. pozdro
| Odpowiedz
dr.Blade of Rage
(2008-09-26 23:36:44)
| 👮 raport
Moim zdaniem duchy i UFO pojawiają się w tych samych miejscach ponieważ są to miejsca " wyznaczone" fo spotkań z ludzmi którzy wieżą w UFO i duchy boją się ich ale za razem pragną zobaczyć...
| Odpowiedz
dr.Blade of Rage
(2008-09-26 23:46:27)
| 👮 raport
Nawiązując do słow IteratorZX81 KTO tu jest zły chciałbyn powiedzieć że to ludzie chcą badaać obcych i napewno mają jakieś ciała bynajmniej w Rosswell w USA i Bóg wie co z nimi robią więc Qwertyou zastanów się 2 razy zanim coś powiesz bo w ICH oczach my możemy być zagrożeniem...
| Odpowiedz
yyew
(2008-10-21 15:12:54)
| 👮 raport
UFO jest czys sie to komu podoba czy nie ostatnio czytalem o altebtyczbych przedmiotach na Ziemie sprzed 3 miliardow lat a wtedy zycie na Ziemi sie formowalo
| Odpowiedz
dim mok
(2008-11-05 19:24:46)
| 👮 raport
ufo to pewnie nic innego jak,cywilizacia która przewyższa nas o miliony lat zarówno techniką jak i medycyną.Weżmy pod uwagę że,człowiek wykorzystuje tylko 5/6% swojch możliwości,i dlatego tak mało możemy powiedzieć na ten temat.Lecz coś musi być w tym,skoro są dowody min,o porwaniach itd.A co do duchów, moge powiedzieć więcej lecz za długo by pisać,sam osobiście miałem z nimi doczynienia.Jednym słowem ufo i duchy to napewno istoty otaczające nas wokół siebie.
| Odpowiedz
hunter22
(2008-11-06 16:38:10)
| 👮 raport
dim mok gdzie ty przeczytałeś że my ludzie wykorzystujemy ino 5-6% procent muzgu gdyby tak było to ludzie siedzieliby jeszcze na drzewie. my ludzie wykorzystujemy 10% swojego mózgu.
| Odpowiedz
dim mok
(2008-11-06 21:06:57)
| 👮 raport
Z pewnością są ludzie, którzy wykorzystują więcej procent mózgu niż przeciętny Kowalski i z tym się zgodze,np tybetańscy mnisi czy egzorcyści.W porównaniu z obcą cywilizacią jesteśmy bardzo daleko w tyle,i nigdy nie zdołamy się zbliżyć do ich możliwości.
| Odpowiedz
jolo
(2008-12-13 19:33:39)
| 👮 raport
to prawda co pisz na poczatku ja sie boje troche duchów powiemszczerza a demonow tym bardziej raz mi sie przytrafiło ze mi sie duch pokazał byłem przerazony u ciekłem do domu i opowiedziałme mamie jak sie czensłem a do tego czasu jeszcze nic mi juz sie nie pokazało .
| Odpowiedz
Monomagnum
(2009-01-27 11:57:21)
📧 pw | 👮 raport
Tak zgadzam się że ludzie wykorzystują całe 10% mózgu, ale tak czy siak to całe g****. Duchy a NOL'e to dwie różne rzeczy. Człowiek ubzdurał sobie że NOL to duch, ponieważ nie został zbadany, i najmniej o nich wiemy. A skoro prawie nic nie wiadomo o obu stworzeniach, trzeba je ze sobą porównać. Od razu mówię że to zgóbnę myślenie. UFO to istota materialna, poruszająca się spodkami, przybywająca na Ziemię. W duchach zaś można nie kiedy dostrzec osobę bliską, a już na 100% posturę człowieka. NOL jak wiemy nie przypomina człowieka choćby wyglądem, lecz duch tak. To wielka bzdura "że UFO to to samo co DUCHY"
Pozdrawiam!
| Odpowiedz
Kuzynka kosmitów
(2009-05-12 17:49:40)
| 👮 raport
'Jeśli przeczytałeś wiele książek traktujących o UFO (ja mam takich około 275) i świecie duchów (mam ich koło 50), '
Imponująca kolekcja :)
A co do tematu...to myślę, że duchy to zupełnie inna bajka niż UFO.... I na pewno bardziej wierzę w UFO niż w duchy.... Ufo 98% a duchy 45% :)
| Odpowiedz
anonim
(2009-06-11 20:25:29)
| 👮 raport
Zadałeś sobie wiele trudu pisząc o tak paranormalnych zjawiskach, jak duchy i UFO. Są to chyba najbardziej tajemnicze i fascynujące tematy. Chcąc się dowiedzieć czy UFO, duchy i demony to jedno i to samo powiem Ci tak: Ludzie różnie nazywali coś czego nie rozumieli, najpierw demony, później duchy a teraz UFO, ale nie zapominaj, że jest jeszcze wiara, bo nie da się wszystkiego wytłumaczyć naukowo. Badając UFO na pewno zetknąłeś się z teorią równoległych wszechświatów i podróżach w czasie, być może UFO, o którym mówimy, w cale nie mieszka na innych planetach, tylko są to ludzie z innych wymiarów z przyszłości, ale są rzeczy, które się filozofom nie śniły. Fascynują mnie zjawiska paranormalne, ale pamiętaj w dzisiejszych czasach za nasze poglądy i poszukiwania, nawet jeśli mamy wolną wolę, wolność słowa i wolne media to zazwyczaj tacy jak my trafiają do szpitali psychiatrycznych...
| Odpowiedz
mati27
(2009-07-29 21:36:00)
| 👮 raport
W tym artykule nie było zawarte nic co mogło by nas skłonić do myślenia, że UFO i duchy to to samo. Wszystkie zjawiska paranormalne wiele razy pojawiają się w tym samych miejscach więc to to nie jest wyjaśnienie. Moim zdaniem UFO i duchy to dwa inne światy, a jedyne co te dwa zjawiska łączy to to, że na oba mówimy paranormalne i nie są do końca wyjaśnione.
| Odpowiedz
Mlody
(2010-05-25 23:21:54)
| 👮 raport
Mnie osobiscie interesuje powaizanie tego z religia . Jak widzimy ze starozytnych malowidel i rzezb ufo bylo obecne luckosci a przy tym rleigia . A jak wiemy duchy "ponac " da sie pokonac religia przyczym przypominaja ludzi i duchy i ufo wiaze religia czyli cos wspolnego musza miec byc moze tzw duchy to sa poprostu tzw ufoludki ktozy chca nam cos przekazac ale to ejst malo prawdopodobne . Ale co mnie bardziej irytuje jak mamy malowidla ktore przedstawiaja Boga a tuz podnim tzw przybyszow zauwazmy ze na tych malowidlach bog jest od nich wyzej jak by ich przewyzszal byl ich przywodca krolem ale to sa moje prywatne rozkminy ktore mnie bardzo irytuja
| Odpowiedz
Just4Fun
(2010-06-20 10:35:55)
| 👮 raport
qwertyou przepraszam za wyrażenie, ale tym komentarzem mnie po prostu za***ałeś. Nie wiem, skąd taką teorię wyciągnąłeś, to z trybami materialnymi i tzw. "fazowaniem się" może być, ale to, że Dżizus był kosmitą to już przesadziłeś...
| Odpowiedz
Kuźdapyr
(2010-07-28 22:56:10)
| 👮 raport
Artykuł ciekawy ale UFO i duchy to mają to wspólne że nie są do końca poznane przez ludzi a różnią się tym że duchy to dusze zmarłych włóczące się po świecie i SĄ Z ZIEMI a UFO to kosmici z innej planety którzy dzięki swej supertecgnologii zdołali tu dotrzeć i Bóg wie gdzie jeszcze. Może obserwują nie tylko nas? A i z tą inteligencją 200x większą to tak że ich IQ jest 200x większe? To by wyszło że ufoki mają przeciętnie 18000 IQ a ludzie 90.
| Odpowiedz
Roker
(2010-08-01 16:42:26)
| 👮 raport
tak! duchy na pewno istnieją w naszym wymiarze tak samo jak wampiry przecież według tej strony internetowej wampiry powstały z nie spalonych lub nie pochowanych ciał a wiec to działo się w naszym wymiarze a ja wierzę w to że duchy pochodzą ze zmarłych ciał przeciętnych ludzi bo po śmierci nasza dusze idzie (chyba) do nieba lub do piekła ale (też chyba) może tam nie iść lub po prostu uciec z tamtych miejsc i wrócić na Ziemię aby straszyć lub pomagać ludziom żyjącym.A obcy pewnie majom coś z nimi wspólnego tylko że obcy mają swoją własną planetę lub kilka planet,i mogą np. przylatywać do swoich kumpli duchów lub są swoimi naturalnymi wrogami i tyle na ten temat pozdro wszystkim!
| Odpowiedz
lol
(2010-12-03 22:29:53)
| 👮 raport
istoty duchowe towarzyszą ludzkości od samego początku w końcu brały udział w stwarzaniu życia na ziemi , ze sprawozdania Biblijnego wiemy ze nie wszystkie są podporządkowane Bogu część tych stworzeń zbuntowała się , w 1914 roku pobyt buntowników został ograniczony do ziemi i jej atmosfery zostały siłą wyrzucone z kosmosu i od tej pory na ziemi zaczęło się największe zło inspirowane właśnie przez ich obecność .
Jeżeli obejrzymy te transmisje NASA przechwycone przez amatorów jak sts75 i inne gdzie widać potężne byty które zarówno przybywają z kosmosu jak i są po prostu obecne wokół naszej planety . Pilnują tych których tu wyrzucono oraz obserwują ludzkość i zapewne spełniają inne zadania tak jak to było w dawnych dziejach i przed potopem gdy zchodzili przybierali postać człowieka i mieli dzieci z kobietami ziemskimi ( Nephilim ) uczyli także niektórych ludzi astronomii matematyki fizyki i innych rzeczy dowody istnienia starej cywilizacji mozna znaleźć w necie np na stronce uleszka net , bardzo dobra i logiczna lektóra a takze na YOU TUBE np Puma punku i pokrewnych miastach gdzie rosyjscy naukowcy znajdują dowody ze już wtedy posługiwali sie piłami tarczowymi diamentowymi i lepszą techniką do cięcia skał i budowania twierdz obronnych które były wyposażone w jakieś oprzyrządowanie . Odnalezione zatopione miasto Dwarka boga Shiwy który używał technologii nuklearnej w prowadzonych wtedy wojnach z innymi właadcami na ziemi .
| Odpowiedz
MAGNETA
(2010-12-12 21:00:31)
| 👮 raport
Świetny artykuł, ciekawe, że na niego wpadłam. Jestem po raz pierwszy na stronie. Zamiast komentarza POLECAM równie świetną książkę, nowo wydaną o tej tematyce. UFO, niezwykłe przypadki, przekazy,sny, które wniosą nowe spojrzenie do tematu UFO-DUCHY. Książka, to NADODBIÓR- DZIENNIK Elżbiety Brejnak, Małgorzaty Brejnak. 15 lat doświadczeń - WARTO!!! Polecają autorki. Dostępność -linki na nazwisko i imię, albo tytuł. Pozdrawiamy! Znamy Wasze tematy - dziękujemy, że jesteście!
| Odpowiedz
Hillman
(2011-03-20 03:49:53)
| 👮 raport
A jesli duch i ufo potrafi przyjmowac rozne postacie ?
A jesli duch przyjmie postac latajacego spodka a ufo przyjmie postac zjawy ludzkiej?
A moze istnieja tylko duchy lub tylko ufo pod postacia jaka chca?
A jesli to cos potrafi byc i materialnym czyms i niematerialnym?
A jesli to cos czymkolwiek to jest a co niektorzy mieli okazje doswiadczyc jest tylko zakloceniem jakims dzialania naszego mozgu przez to cos? Sam niewiem co myslec ale jesli to co nieraz doswiadczamy to tylko halucynogenne objawy dzialania czegos czego nie znamy to jak tlumaczyc fakt np taki ze wiecej niz jedna osoba widzi czy doswiadcza czegos?
| Odpowiedz
Monika
(2012-04-29 21:14:15)
| 👮 raport
hmm.. trzeba spróbować z tą środą koło cmentarza ;) a tak pozatym bardzo fajny aktykuł, spodobał mi się ten tekst o tym że ktoś może nas oglądać, badać itp, jak my np. badamy owady, też tak zawsze myślałam że coś jest, oczywiście nie bóg, tylko coś realnego.
| Odpowiedz
luki puki
(2017-01-27 22:05:53)
| 📧 email | 👮 raport
A nie domysliles sie ze ufo i duchy to moze byc to samo xjawisko, upadle anioly moga byc podszywajace sie pod zjawisko ufo aby zwiesc ludzi..
| Odpowiedz
Dodaj komentarz
Zanim napiszesz komentarz, zapoznaj się z zasadami publikowania komentarzy.
Uwaga: Jeśli chcesz odpowiedzieć na komentarz innego użytkownika, prosimy skorzystaj z przycisku "Odpowiedz". Pozwoli to uniknąć w przyszłości bałaganu w dyskusji.
Uwaga: Jeśli chcesz odpowiedzieć na komentarz innego użytkownika, prosimy skorzystaj z przycisku "Odpowiedz". Pozwoli to uniknąć w przyszłości bałaganu w dyskusji.